2011. október 27., csütörtök

Converse bőr cipő tornacipő új fél áron!!! 43 -as - Jelenlegi ára: 18 990 Ft

Eredeti Converse drappos világos barna bőr cipő.
 All Star fél magas szárú tornacipő bakancs.
Uniszex, laza fazon. Velúr Bőr felső, textil belső és gumi talp. Egészen a hideg beálltáig hordható.
Kiváló indonéz gyártmány. Enyhén vízálló.
Teljesen új termék. Velúr radír és spray használatot igényel. Igényeseknek ajánlom. A bal lábas cipőnél a boka tájon van egy ici-pici karcolás a felületen, sajnos én húztam meg a doboz szélével. /10 mm/
38 ezerért vettem és kb. fél napot hordtam a lakásban. Idáig rakosgattam de rájöttem, hogy nem fog menni. Sajnos van egy műtétre váró csont kinövésem és nem tudom hordani a cipőt. Mivel így már használtnak minősül, ezért adom fél áron!  Így jártam : (
Eredeti csomagolása már nincs meg.
 Az oldalt folyamatosan
töltöm többféle szegmensben.
Bátran KÉRDEZZEN!
Köszönöm , hogy benézett hozzám.
Mosolygós szép napot kívánok!



Jelenlegi ára: 18 990 Ft

Az aukció vége: 2011-11-02 07:35
. Converse bőr cipő tornacipő új fél áron!!! 43 -as - Jelenlegi ára: 18 990 Ft