2011. augusztus 17., szerda

Komplett PC ház - 2x3GHz - 3870

Komplett PC ház - 2x3GHz - 3870:
Eladom a következő PC, mivel én nem használja azt.
Szállítás a város határain Wu lehetséges.

Alaplap: Asrock K10N78FullHD-hSLI P2.20 (mATX, PCI-E x16, x1, 2x PCI, 6x SATA, Gigabit LAN, VGA, DVI)

Processzor: AMD Athlon X2 5000BE (alapértelmezett: Multi: 1.35 V @ 13; stabil Multi: 15 @ = 1,275 V a BIOS 2x3GHz) soha nem volt még tesztelni, ami fenomenális volt! TDP = 65W, nincs garancia "OC" eredményeket!

Ram: 2x 1GB MDT DDR2-667 CL4

PSU: Xilence 420W ventilátor csere

Chipset hűtő: Thermalright HR-05 IFX

CPU hűtő: modell Elfelejtettem, és nem találtam a neten. Nem no-name ventilátor közepén egy csendes PWM vezérlésű ventilátor csere (nem no-name)

Ház: Szerver ház ATX alaplap (4x HDD sínek műanyagból (enyhén behorpadt részben), 5-6 slot 5,25 "meghajtók (vezetősínek hajlított ki rész), elöl zárható
(Beleértve a 2 kulcs), elöl és hátul szerelt ventilátor oldalán. Hátsó mindig elfér egy 120 mm-es ventilátor.

Benq DVD-meghajtót gibts ingyen!

Sapphire HD3870 Toxic
Single-slot grafikus kártya 2x DVI, 1x 6pin tápcsatlakozó.
Működik csak finom. Grafikus teljesítmény a gyári oldalon Overclocking Sapphire növekszik.

A készülék teljes mértékben működőképes. A merevlemez és egy Betreibssystem nem tartalmazza, de még mindig fel felár ellenében.

Mikor vehetem egyet 700 Microsoft vezeték nélküli billentyűzet + egér beállítása.

Árverésen. Nem tér vissza, és nem garantálja, illetve garanciát.
Ár: 115 Ft